Thursday, September 5, 2013

dream!!

Asalamualaikum . good moning buddzz ! ! hari nie entry aku pasal impian atau khayalan ??? oke nak cakap jeles tu tak la pada2 mereka yang berkereta !! tapi bagi aku ... aku akan berkereta tapi bukan sekarang o bukan tahun depan . mybe tahun 2015 o 2016 . hahahahah .. tapi lagi awal lagi bagus kannn !! bukan apa bila bukak bab kereta nie , maintanance die tinggi . Kalau dah ada bajet tape nie ...kalau takde nak pinjam sana sini ....oooo aku tak mcm tu yea ! sbb nye jenis aku walau susah mcm mana aku tetap guna duit sendiri . tu sbbnye aku tak pakai kereta ... tgggguuuuu . rezeki tu akan dtg bila2 masa ...cume lambat o cepat . Apa yg aku patut buat skg simpan duit , cari pape yang patut tok masa tua . korang msty tau apa bde kan , tayah la nak mention kat sini . Tapi kalau nak bekereta biar puas hati ...seumur hidup pakai !! msty la kereta baru ....haisssshhhh sabarrrrrrr caom ...sabar ... susah aku nak story pasal2 bde nie ! depend pada sestgh orang kalau mampu . aku bukan tak mampu ...cume banyak bde kena korban skg nie !! so hold la dulu impian tu . Insyallah ,,...ada hikmah semua tu ! tak sabar nak tggu waktu tu . tu la dari dulu sampai skg nie apa yang aku nak semua hasil titik peluh aku ... tu yang kereta tu pon hasil titik peluh aku ! baru rasa nikmat duit kita sendiri o titik peluh sendiri . Banyak gak org taya bila nak bekereta nie ....aku emmmmmmmmm . apa yg aku fikir skg nie . kalau nak berkereta msty kereta baru ! baru puas hati . N dah berkereta bukan nak beronok2 cume nak meyenangkan semua orang . N bila dah berkereta pastikan poket berkepok2 oke . Kalau rosak tgh jalan ada duit . Takan nak mintak simpati dr orang kannnnnn. Maluuuuuuu weh ...malu :P
# tak semua orang bole tolong kita time masa kita susah
 # so renung2kan 
#wasalam

No comments:

Post a Comment