Tuesday, February 11, 2014

~ genap setahun ~

Asalamualaikum , hai kawan2 ! lama sudah dah tak hapdate blog , mcm2 tekanan terjadi ...tapi anggap je tekanan tu sebagai ujian !! Alhamdullilah dah setahun dah berkerja disini !! (selalu setahun je msty nak cabuttttttt ) bukan apa bila berkerja , msty ada tekanan ..tekanan tu adalah ujian !! bekerja dengan bank , msty ada tekanan , kerja sensorang ! semua nak handle ...bila ada problem nak rujuk sape??? tu pon tekanan !! nasib badan la keja disini !! takpe ada rezeki nak cari kje tetap( tengok dah cukup setahun masih nak cari kje lain) hahahaha bukan pe kalau bole nak cari kje tetap , bukan sbb tekanan nak cari kje lain ..kat mana2 pon still ada masalah !! masalah dgn kenkawan , masalah dgn bos !! semuanye ada lah , tapi nak cari pengalaman yang lain pulak , takan nak duduk kat sini walau dah kwin kan !! kot mana pon tetap nak cari kje tetap! ~~ tekanan disini , aku kje sensorang , opis tarik kereta under ambank! ambank seluruh perak pon dah ada bape , gudang cuma ada 1 je kat ipoh nie ....semua kereta yg ditarik semua masuk gudang nie ...so orang2 bank akan call taya itu ini !! kadang ambank KL pon call taya condition keta tu mcm mana , dah keluar ke belum ...dah key in ke belum !! tambah2 kalau data buat hal , pening2 , serabut perut mak nokkk ! kadang tak tahan buat kje nangis sorang2 ! sampai cust nak redeem keta pon pelik asal aku nangis !! tak tahan tanggung beban sensorang !! staff lain msty cakap aku x buat kje .. aku jgk yg kena ~~ tu lah masalah die skg nie !! bab kerja baru nie , kalau aku x tahan sangat ! mmg aku akan cari kje cepat2 ..then terus behenti ! takde notis sebulan , aku bagi notis 24jam ~~ say good bye la~ tapi bukan skg nie , ada bde yang masih belum tercapai lagi~~ jeng jeng jeng ~ !! planing tu tetap ada ! tapi kena bersabar banyak2 ~ okey tu je wt masa nie nak mengarut ! tapi kenkawan doakan saya kuatkan semangat nak tempuh segala ujian nie yea! - memang susah nak jadi senang , memang senang nak jadi susah !!- berakit2 kehulu bersenang2 kemudian , bersakit2 dahulu bersenang2 kemudian !! kan udah terkeluar peribahasa tu ..okey2 caww dulu ~~ byebye~

No comments:

Post a Comment