Thursday, June 30, 2011

first time

wah first time aku mcm nie ari nie..publish post kt fb pon tersalah...org pantai tp aku*pandai* lawak gila kan..
sbb ape aku jadi mcm nie
sbb td ade custemor mintak aku buatkan print,photostat n typing
dalam mse yg sama aku ade kje nk bt...*update data* dh termisss di situ..
akak FATHIYAH sha mintak maaf sbb terleka n teralpa
TAPI
aku dpt siapkan ape yg custemor mintak  dengan jaya ..
bkn nk bangga or riak pape..
hanya utk mmberitahu service aku..
then ade mamat nie pulak dh la print  smpai 4 set plak 2,photocopy lg...typing lg then aku bgtaw harga RM19.00 
mmbe n die tercengang la...utk maklumat aku charge Rm19.60
kira OK la 2 aku x knekan charge RM0.60 2 taw

padan muka kan...kalu nk kedai lbh murah kt b.gajah nie ..cekkk pegi dh..
ade ke kedai semurah2 nie..RM0.60 pon still nk berkira kan
tp pape pon the best la kje kt sni..
event kdg2 x de kje...
then pas nie nk bt montaj utk preparation for visiting my *beloved* SV....

DOAKAN AKU YER KWN2

No comments:

Post a Comment