Monday, September 6, 2010

hahah sje nk update blog nie..

td aku balik dr anta assigment pas2 ade la minah nie yg aku x suke ...dl si bdk 2 kwn bek aku..bek la sgt2 kan2...die umpama gunting dlm lipatan...
aku x sngka selame nie die x penah ikhlas nk berkwn ngn aku...
die kwn ngn aku sbb die x de kwn ...so die kwn la ngn aku nie...aku pon bodo kan2..
aku pon x ksah ,aku pon dr awl2 aku dh taw pgai die cmne...
sbb 2 aku x ksah ...kalu x kwn ngn die pon aku x mati...
p aku tersangka gak ngn die 2..kalu x nk kwn jgn dok cter bde2 yg x elok n terus terang je ngn aku nie kan2 snng...
aku taw ttg nie pon dr kwn baik die jgk...hahah dh terbongkar dh rahsia kau sebenaryer...
kau ingt aku x taw sume nie......so kpd kwn2 aku....berpada2 la berkwn ..
jgn jd si bdk 2 ekor ...yg berperasaan seperti haiwan...n x penah nk jage ati org....
diorg nie jenis pentingkan diri n ingt diorg je bgs..ala setakat pointer bgs tp ati busuk wt ape...
korang x kan kemane2 ngn result kalu ati korg x tenang wt aku cmne ....korang x kan myesal ape yg korang buat skg nie...tnggu je pembalasan korg di hari akhirat nnti...time 2 bru korg nk mintak maaf kot...

No comments:

Post a Comment